Monday, November 14, 2016

Pencarian Cerpen : Acik Mira dan cerpen


Image result for bismillah

Acik Mira tengah berfikir dan mencari idea ni. Acik Mira ada niat nak sertai satu pencarian cerpen ni. Selalunya Acik Mira bersemangat ja, siap menulis cerpen, bila nak hantar, tengok-tengok dah lepas tarikhnya. Sedih betul. Inilah akibatnya bila suka tangguh kerja juga. hahaha.

Pencarian cerpen yang Acik Mira nak sertai ni da temanya, oleh terbitan FuFu. Menarik tema kali ni. Sebelum ni (terbitan syarikat lain), temanya SUPERHERO. Apa tema kali ni pula ye? hehe..

Ta........daaaaaaaaaaaaaa.....


MENGIKUT NEGERI!!!! Tak ke menarik tu? Disebabkan Acik Mira asal Perak, jadi cerpen ni haruslah bertemakan negeri Perak. Oh yeahhhhhh! Boleh banggakan Sultan Perak ni. huahahaha.
animated-hamster-image-0029

Acik Mira perlu fikirkan isi cerpen ni. Ada beberapa minggu ja lagi tinggal. Kalau kawan-kawan ada idea best, boleh habaq ke Acik Mira ya, jangan kedekut. hahaha. Pada kawan-kawan yang suka menulis cerpen, silalah sertai bersama-sama dengan Acik Mira.

Haaaa.. nak pergi bertapa fikir idea lah. Gituhhhhh 😄😝😝😁 .

Till then...

Much love,
Acik Mira.

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law