Monday, May 13, 2013

Alhamdulillah

Isnin @ 13 Mei 2013

Bismillah.

Alhamdulillah.

"Jap dik, ada orang kol lah!"

Terpaksa 'hold' kan panggilan adik tersayang

Alhamdulillah.
Itu je yang boleh saya katakan.
Dalam hati sangat bersyukur. Baru sahaja bincang dengan ibu abah, 
akhirnya penantian terjawab.

Mungkin atau memang susah dan ada kalanya tidak yakin/takut,
yalah, nak mulakan alam pekerjaan, berdepan dengan dunia sebenar kan!

Tak dinafikan juga, saya pun begitu.
Namun, jauh kat hati ni bersyukur sangat-sangat.
Sekurang-kurangnya, matlamat yang sedang saya cuba capai, sudah boleh saya lakukannya sedikit demi sedikit.
Dan jujurnya, saya akan cuba berusaha agar matlamat itu 100% akan saya jadikannya realiti.
InshaAllah.

Terima kasih pada yang menyokong dan mendoakan.
Ini permulaan hidup baru saya!
:)

Saya harap gembira ini tidak hanya untuk hari ini, tapi hinggalah bertahun-tahun lamanya.
Kena ikhlas kan!
huahahaha

InshaAllah, bulan JUN saya akan menjadi warga KL pula.
fuuhhh KL tu.
Well, its better than ** kan?
hehehehe...


"Tahniah! Nanti abah belanja"

"Terima kasih"

"Tapi dah dapat gaji nanti bayar balik"


Ok.. abah dan anak lebih kurang je sifatnya..wahahaha

*******************************************************

p/s : semoga segala Allah redha :). Aminnn. dan semoga jalan yang bakal aku tempuh nanti dipermudahkanNya dan sentiasa mendapat rahmatNya :)

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law