Sunday, April 07, 2013

Less than 24 hour

Bismillah.

Alhamdulillah
*kata ganti nama diri ditukar*
Pak Cik Google
Alhamdulillah.
Kejap lagi jam 11 pagi, berangkatlah diriku semula ke Ipoh.
Lena tidur semalam sampaikan termimpi-mimpilah. wakakaka.

Ikutkan rasa hati memang nak turun sangat-sangat ke KL ni.
Mula-mula rancang nak ke Johor, tapi tak jadi.
Lepas tu nak gi KL jumaat, tak jadi.
Last minit tukar sedangkan tiket dah beli..wakaka..
Dalam hati, Ya Allah..izinkan aku pergi dan berjumpa dengan mereka.
Itu je. Alhamdulillah, Allah atur, tetap aku ke KL. Tak lupa juga minta restu dan doa ibu abah :).

Last minit plan juga dengan angah.
Kalau tak angah & ateh..huhu...tapi Allah lebih tahu yang terbaik untuk kami.
So, lepas cari kasut & beg untuk nak kerja nie..huehehehe
*ibu abah belanja :)*,
sesi lepak-lepak dengan Uddin, Kak Anum, Kak Yati.
Gambar masih belum ada, so tunggu je lah.

Thanks banyak-banyak korang. Kesian kat korang tunggu lama giler..huhu..
Kan dah cakap, aku memang tak banyak cakap nye.
Apa yang aku cakap, itu yang aku memang nak cakap.wakakaka.
Satu je apa yang aku nak, nak jumpa Uddin dan Kak Anum.
Memang nak jumpa sangat. Itu je.
Alhamdulillah, sedikit sebanyak bukakan mata dan hati aku.
Dan juga menambahkan kebuncitan perut aku. hoho..
Thanks korang. Segala cerita-cerita dah masuk dalam harddisk 'G' aku ni.

Thanks also to ANGAH!!!!
Seriously, I had fun semalam.
Tengok mubee bak kata Angah.
Last minit jugak tu..wakaka.
Pepun...best mubee GI.JOE tu. Seriously best! :D

Lepas tu Angah bawa jalan-jalan kat Putrajaya. hehe..
Makan-makan sambil cerita. Banyak Angah cerita.
Semua itu pengalaman. InshaAllah, boleh diaplikasi tuk kerja nanti.
Syukur.
Once again, thanks korang!
sayanggggggggggg ilah n Angah. wakkaakka :)
Ibu abah.. mekasih :). :D

*************************************************************

ISNIN - 8 APRIL 2013

New beginning.
Takut, gementar, teruja, tak sabar!
Semua bercampur-baur sampaikan aku tak rasa apa-apa pun.
Satu kata
"REDAH JE!"

InshaAllah.
Semoga yang terbaik dan terbaik.
Kutip pengalaman banyak-banyak yang boleh, inshaAllah.
Bak kata member, dapat Taiping pun ok.
Bolehlah..tak kisahlah, letaklah aku kat mana pun.
I'm ok je :)

Semoga gugup aku tak datang menyerang Isnin nanti..wakakaka..

p/s : adik dah siap2 kemas bilik... awal lagi nie.. pepun.. caucincau

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law