Tuesday, March 05, 2013

Sabah diceroboh

Bismillah


Saya tak pandai nak cakap dan komen banyak.
Apa yang terjadi, saya lakarkan dan nukilkan dalam buku ni.
Hurm..
sejak peristiwa itu hinggalah ke hari ni.

Apa yang saya baca, dengar dan tahu dari mana-mana sumber sekali pun,
semuanya ada dalam buku tu.

Well, saya bukannya jenis yang ambil tahu dan kisah, kemudian sebarkan.
Saya jenis, ambil tahu dan kisah, kemudian simpan.
Andai saya rasa perlu khabarkan, saya akan khabarkan.
Jika tidak, saya akan simpan.

Hurm...

Susah hati.
Mohon agar segalanya diberikan pencerahan yang terbaik.

p/s : beberapa kali air mata menitis membaca dan mendengar khabar berita. Andai aku di tempat mereka, tabahkan aku? hurmm... Allah.. berikanlah kekuatan yang luar biasa pada mereka.

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law