Saturday, October 13, 2012

Cerpen baru

Bismillah.

Alhamdulillah.

Fuhhhh.. baru dapat online sebenarnya.
Sibuk punya pasal, tiga hari tak online, hahaha.
Maaf pada kawan-kawan, saya kelewatan publish komen kalian.
Sangat-sangat minta maaf.

Alhamdulillah.

Cuti kali ni, berjaya hasilkan dua cerpen, dan cerpen yang terbaru telah siap kelmarin.
Cover nya siap malam tadi :)

AKU YANG SWEET.

Boleh klik pada gambar kalau nak baca cerpen sampai habis

Idea untuk hasilkan cerpen ni dapat sewaktu balik dari shopping barang HEWA kat Mydin. Hahaha.
Terima kasih pada jiran saya yang memberikan idea untuk menulis.

Dia tak bagitahu apa-apa pun, 
kelakuan dia sepanjang hari tu buatkan saya terlintas nak hasilkan satu cerita.

Jemputlah baca kalau sudi.
:)

**************************************************

Dahulunya, Penulisan2u merupakan medium untuk hantar cerpen.
Tapi sekarang, sudah beralih arah kepada Novel Melayu Kreatif

Mungkin ramai yang masih tak tahu kewujudan website ni.
Tak mengapalah :)


Tujuh cerpen telah saya hantar.
Dalam simpanan kat lappy ni semuanya ada 15 cerpen yang telah saya hasilkan.

Semoga bermanfaat hendaknya.
:)

p/s : masih belum ada keinginan untuk menghasilkan novel =.='

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law