Friday, September 21, 2012

Wish-list

Bismillah.

Ok.. malam ni saja nak hupdate benda-benda cenggini.
Rasanya tahun lepas pun dah buat dah..
hahahha..
Selagi aku rasa aku ni muda, selagi tu la aku nak buat..hehe..

BIRTHDAY WISH-LIST.

Tiap-tiap tahun buat mesti selalu tak dapat semua. hahaha..
Rezeki belum ada gituuu..
:D
**************************************************************************

PERTAMA.
KAKTUS.

SUMBER PAK CIK GOOGLE

Entah mengapa, aku baru sedar, minat aku pada bunga-bunga adalah lebih kepada KAKTUS.
Aku adalah seorang yang kurang suka pada bunga, tapi kalau KAKTUS, aku memang suka.
Kalau dapat KAKTUS yang cam dalam gambar kat atas tu... memang lagi aku suka!
Nak jadikan teman TARO la katakan :)
**************************************************************************

KEDUA.
HEADPHONE CUTE.

SUMBER PAK CIK GOOGLE
Yeee... aku tahu baby tu yang cute, bukan headphone. 
Double meaning kat sini, headphone cute bila aku pakai, aku akan nampak cute cam baby dalam gambar ni. Auuuuuwwww~~~~
Memang seriously nak headphone, tapi memang tak nak ada bajet untuk itu..hohoho
**************************************************************************

KETIGA.
TUDUNG.


SUMBER FB HIJABFORMUSLIMAH
Dah lama rasanya tak shopping tudung ni.
Nak juga merasa ada orang bagi..heheheh :)
**************************************************************************

Ye... tau, memang muka ni suka minta pelik-pelik.
Tapi apa salahnya..
Tu belum lagi nak senaraikan LIST tuk kawan2 bagi time kahwin nanti..
hohohohoh..

p/s : tak sangka dah makin dewasa aku nie..

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law