Saturday, June 09, 2012

Hello..hello

Bismillah.

Alhamdulillah.


Wah! 
Kalendar tu!

Heh!~~

Aku ni bukannya jenis rajin nak beli.
Last beli pun time Gamma?
Ke Beta?

(*Beta = First year Degree)
(*Gamma = Second year Degree)

Tetiba, terdetik dan terkeluar RM1 untuk membeli kalendar MMU ni.
Apa salahnya kan menyerikan bilik aku yang suram aje ni ;)

Lagipun, senang nak tengok bila cuti,
bila boleh balik Ipoh,
bila mid-term break,
dan bila habis sem.

hahaha.. semuanya tentang cuti >.<

*************************************************************

Kepada semua warga MMU,
selamat memulakan tahun yang baru dan semester yang baru.

Mari kita berjuang bersama-sama semester dan tahun baru ni!
Susah macam mana pun, kita bersama yep!~~
hehehe..

Well, 2012/2013.
I'm having my FYP this sem.
Doakan moga segalanya berjalan lancar, aminn.

Disebabkan aku menghabiskan banyak masa di Ipoh,
tanpa boleh mengulangkaji dan membaca,
atas faktor-faktor tertentu,

aku mula rasa rugi gila! 
Sebab apa?
Sebab ni....


hehe..
board yang setahun tak dihiasi apa-apa.
Kali ni baru nak letak benda.

Ada dua DATELINE yang aku perlu hadapi lagi dua minggu ni.

Semalam SV dah emailkan pada semua students dia untuk hantar Chapter 2.
Kemudian, proceed Chapter 3.

Research papers yang dia emailkan kat aku masih belum aku sentuh.
Setiap satu kena buat summary.
Semua research papers yang dia emailkan ada 13!
13 tu!

Tu pun dia suruh cari lagi dalam beberapa research papers
dan compile-kan sekali.
=.='

Well, inilah dia susahnya ambil Reseach-based project.
Kena banyak membaca. sangat!
Alhamdulillah, SV banyak bantu.
Kawan-kawan lama pun banyak bantu.
Banyak beri kata semangat dan guideline apa aku perlu buat dan apa yang tak perlu buat.

Yang tinggal sekarang adalah diri aku sendiri.
Satu benda yang perlu aku buang dalam diri ini adalah..
MALAS

Ok..
Cukup dulu.
Nanti kita story lagi.

Pada kawan-kawan saya yang sekali berjuang untuk FYP kali ni.
Kita buat yang terbaik!

Aku tahu susah, tapi aku rasa tenang sedikit, sebabnya,
kawan-kawan aku ada di sisi aku, berjuang bersama-sama dengan aku ;)

p/s : sayang korang! #eh?

4 comments:

Opieneon said...

hello hello, hehe
dah bc ke novel
awk suka sy tak,
best teramat

Cik Mira said...

hi hi..

hurm..
sy kurang baca novel sikit.
tp klu ad org syorkan, sy baca.

best ek?
haha..
bolehlah masuk list-must-read nanti ;)

p/s : search2 tadi kat penulisan2u ada beberapa bab..tp x full....

Opieneon said...

sy pun jarang, tp ada org bg, so, kongsi2
islamik sikit
romantik, haha

Cik Mira said...

kawan sy ckp cite tu mg best.
tgkla bulan 9 nti baru leh baca..haha

nanti2 kongsi2 islamik lagi la ye..
skg ramai penulis baru, tak tahu mana yg best..

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law