Monday, May 07, 2012

My two cute babies

Bismillah.

Simple update.

Mari tengok anak-anak ku tidur.


Yang tudung bekas tu, dijadikan  rumah sementara untuk Jedduk.
Jedduk suka tempat yang gelap gitu..
Tengok dia tidur tutup mata cam kat atas, rasa kasihan menerpa diri.

Usai solat maghrib tadi, tengok Jedduk dah hilang.
Dah dapat agak yang dia masuk nyorok kat bawah tudung bekas tu.


Si Jeddak jangan cakap la..
Dia memang suka bantal ni.. 
Hot spot la katakan.

Hari tu terpijak dia!
Dia menyorok dalam bantal tu, i mean,
dalam sarung bantal tu.
Alih-alih kena pijak dengan tuan sendiri.

Heh~~
Masih nak biasakan diri dengan Jedduk.
Bahasa badan Jeddak dah boleh tangkap,
untuk Jedduk ni,
masih nak belajar..
macam mana nak ajar dia.
#eh..

p/s : itulah dia cerita dua baby aku :)

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law