Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Monday, April 02, 2012

Jeddak & Taro



Alhamdulillah.

Ambil masa sedikit. :)

Alhamdulillah, hari ni masuk hari ketiga Jeddak dengan aku.

Kasihan Jeddak, nak tidur dah dia ni time ni, tapi asal ada gerak dan bunyi, mesti jaga..hoho... so..kalau nak lena, Jeddak kena tidur waktu kitaorang pun tidur. heh~~~.

Alhamdulillah, ak dapat kenal dengan seorang ni, peminat kura-kura dan binatang peliharaan yang lain. Nama dia Che Yah. Disebabkan aku taip guna Samsung ni, susah nak sertakan link sekali. Lain entry aku sertakan ya ;).

Che Yah ni ada dua ekor kura-kura. Comel!!!!! Hyori & Gary. Harapan aku, kura-kura aku boleh membesar seperti kura-kura Che Yah ni ^__^.

Yang gambar satu lagi tu..gambar Taro aku. Alhamdulillah, makin cantik macam tuan dia..hehehe..

Bulan Oktober ni, genap setahun Taro dengan aku. Semoga terus sihat dan makin cantik hendaknya :).

Rasanya cukup sampai sini. Nak taip panjang-panjang tak mampu.

Selamat malam semua ;)

Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design