Saturday, March 17, 2012

Sayang Sampai Syurga?

Bismillah.

Alhamdulillah.

Masih diberi kesempatan untuk melalui hidup ni.
Syukur padaNya jua.

Syukran pada sahabat-sahabat yang baik hati budinya meminjam laptop kesayangan mereka pada aku untuk meneruskan sisa-sisa kerja yang aku tangguhkan.
Nak buat camna, Sabtu Ahad, CITS tutup, nak ke CC (CyberCafe), bukannya zaman aku lagi untuk jejakkan kaki ke sana. Boleh jejak, andai benar-benar terpaksa :)

Dan alhamdulillah, baru berkesempatan nak tengok PREVIEW FORUM PERDANA KKB'12 ni.
Awesome! 
Siapa yang buat ni yep?
hehe...

Pada sahabat2 di luar sana, jom luangkan sedikit masa untuk hadiri FORUM PERDANA ni.
InshaAllah tak rugi punyeeee...
Demi ilmu ukhrawi, tiada apa yang mahu dirugikan :)

Sebelum tu, mari kita layan nak PREVIEW ni?



Kalau nak join, jom terjah kat sini..
KARNIVAL KELUARGA BAHAGIA 2012

Jangan lepaskan peluang ni!!!!!!!


p/s : Sayang Sampai Syurga.... :)

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law