Saturday, March 03, 2012

Rehat ke Acheh

Bismillah.

Last entry sebelum aku berangkat ke Acheh.

InshaAllah esok (Ahad) aku akan berangkat ke Acheh.
Doakan percutian@perjalanan aku dan parents diberkatiNya.
Semoga kami selamat pergi juga selamat pulang kembali.
Dan semoga kami sentiasa dilindungi olehNya.

Akan bertolak ke LCCT pada jam 1 pagi (Ahad).
Flight kami 11.20pagi waktu Malaysia.
Sampai Acheh masih jam 11 lebih juga..hoho.. sebabnya Malaysia dengan Acheh beza sejam dua awal gitu.

Banyak konflik dan apa sahaja yang aku rasa time nak pergi.
Semoga Allah ampunkan dosa-dosa aku.
Dan pada kengkawan, buah tangan tak ada lah!
hahaha..

Doakan kami ya..inshaAllah, semoga Allah redha
:)



InshaAllah, aku akan berangkat pulang ke Malaysia semula pada jam 12.20 tgh hari waktu Acheh,
pada 7 Mac 2012.
Dan kembali ke Ipoh jam 10 malam :)

p/s : pengalaman pertama naik Air Asia.. kalau dulu naik MAS dan bertahun lamanya tak naik kapal udara ni...

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law