Sunday, March 25, 2012

Entry tiada makna

Bismillah.

Alhamdulillah.
Syukur.

:)

Sub-event aku sudah berakhir.
Namun, akan tetap berkhidmat untuk pagi nanti.
Semoga Allah permudahkan segala urusan kita.

Lama tak update.
Perihal Aceh tak ber-update.
Perihal KKB, apatah lagi.
Pepun, inshaAllah akan cuba update satu-persatu.

Aku suka bila orang tangkap gambar, sebab aku suka menyibuk. hoho..
Main point aku kat sini, kalau time event, deco-deco ke..ada snap gambar aku yang comel ni, sila-sila berikan pada aku. Boleh buat koleksi gambar sendiri..hehehehe..
Gurau je.

Ok, saja nak update ringkas.
Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan Seminar Solat.
Baik depan, kiri, kanan, atas, bawah, belakang tabir, 
semoga Allah balasi jasa korang.
Pada yang jadi runner aku yang tak bertauliah, pagi dan malam, aku ganggu masa rehat dia.
Aku minta maaf. Dan terima kasih kerna tak putus asa memberikan bantuan.
InshaAllah, semoga Allah lapangkan pula urusanmu ya kawan.

Pada si kawan lama yang sampai sekarang masih mahu pertikaikan 'comel'nya aku,
ye.. aku memang comel.
Jeles ek?!
Pepun..mekasih juga pada kamu yang bagi kata-kata semangat.
Bukan mudah untuk laluinya seorang diri kan?
Semoga tabah yep! Study jangan tinggalkan.

Pada dua mek yang berada di KL.
Apa cerita?
Jangan lupa bawa balik tandatangan penceramh-penceramah yang ada.
hoho..kalau dapat bawa balik goodies dari KL pun menarik..hehehe :)

Selamat beristirehat semua :)

p/s : ini yang terakhir.

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law