Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Sunday, February 26, 2012

Lesen Tamat!!!

Bismillah.
Alhamdulillah.

TIDAKKKKK!!!!!!!!

Lesen dah nak tamat tempoh!!!

Hahaha.. poyo tak?
Tengah duk asyik kemas apa yang patut untuk Acheh tadi..
yelah, tak kan nak bawa juga kad bank ATM  yang tak ada duit dalamnya ke Acheh?
Untuk apa?

So, kemas kasi cantik dalam purse, belek LESEN MEMANDU..


Muka suci dalam kad!
haha..
Tak sangka, cepat masa berlalu..
2 tahun berlalu sudah.
Tiba masa untuk renew yang baru.
hurm..
duit lagi =.='
tukar IC baru pun duit =.='
buat pasport pun duit =.='

Kalaulah boleh digadaikan TONY, TOMA, TARO..
Sah!
memang sah aku akan gadaikan!
hahaha..



Last buku BM yang aku baca!
Simple, ringan dan sesuai untuk bebudak.
haha..

Namun, gaya bahasa A Samad Said tonjolkan buatkan aku sedikit pening.
Simple yet sometime confuse.
hurm..

A Samad Said tetap nampak hebat di mata aku.
Kalau boleh ketemu, belanja ku makan.

p/s : Jiran aku masuk TV!! BEST!


2 comments:

SeraiWangi said...

uitt2..

ohh...ade ati nak jual toma yek..isk3..

btw..aku nye lesen pon nak mati da!!! huhu kecoh betol..bawak nye idak..hehehe..

duit..duit..dimana kau duit! =_=''

Cik Mira said...

alamak..
terlepas lak..
lupe lak mana datangnya Toma tu..haha..
ada ke sape yg nk beli depa2 tu??

agk r.. xpe..jom kecoh sama2..pasni leh renew ikut tarikh lahir..xde le lupe..haha #alasan

p/s : kan... mana duit nie.. eh..

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design