Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Saturday, February 25, 2012

KAMPUNG GIRL

Bismillah.
Alhamdulillah.

Seharian tak online.
Malas dan malas.

Hanya mahu terbaring.
Kerja rumah pun malas nak buat.
hurmmm....


~KAMPUNG GIRL~

3 hari marathon novel!
3 novel aku habiskan dalam 3 hari.
hahaha...

Penulis ni lebih kurang usia aku je.
Muda!
Tapi idea dia best!

Cinta antara sepupu dan perbandingan status BANDAR DAN KAMPUNG.

Kekadang aku tension gak!
Apa kena status menjadi hal?
Sekufu la konon!

Kerna perempuan tu dari kampung, diherdik, dihina kaw-kaw oleh suami.
Pedih beb!
Kalau aku sentap pun sentap ar, even suami.

Tapi cerita ni bagusnya, cinta macam mana pun kat orang tu, andai dia bukan milik kita, ke sudah pun bukan milik kita.
Allah akan berikan yang terbaik untuk kita even itu bukan yang kita mahukan.

DIA lebih mengetahui beb!

Cinta pusing-pusing dalam novel ni, alih-alih sepupu jugak.
Hahaha..
lawak-lawak!
Unik!

Well..
aku dah habiskan akunye novel.. :)

Minggu membaca yang sangat bermanfaat bila mana kita rasa tak terdaya nak buat apa lagi.. :)

p/s : buku tentatif ke Acheh dah ada di tangan. hopefully kesihatan aku mengizinkan aku enjoy percutian ni..


3 comments:

Aishah said...

may i borrow ur book?mcm menarik! hehe

Cik Mira said...

hahaha..
boleh2..
sewa ke pinjam?
ehem..
disebabkan ko sehari leh habiskan..
aku charge ikut minit la yep..

p/s : memang best pun~~

Aishah said...

pinjam jerp..kalu sewa,nadiah bayar..haha..

well,ak rase buku tu xtbal..ley abis cpt..kat umah ak ni..tebal gile buku dia..hahah..

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design