Monday, February 20, 2012

Gambar passport

Bismillah.
Alhamdulillah.
Syukur..

Dah ada kat Ipoh dah.
Syukur.

hoho..
Sekarang ni hurmmm... @@

Apa yang aku dah bajet sejak aku mula-mula pindah EP dulu, benar telah terjadi sekarang ni.
Dan sekarang ni aku perlu rangka semula jadual aku.
Hopefully aku dapat uruskan dengan baik!

Ada satu novel dan 3 cerpen yang aku mahu pertaruhkan pada bulan Julai ni,
inshaAllah.

Moga ini salah satu cabang dan usaha aku, bukan semata-mata untuk asah bakat, tapi untuk tampung diri aku juga. Pertaruhkan walaupun aku rasa tak layak untuk tempat pertama..sagu hati pun ok, sebab hadiah dia lumayan.

Moga Allah perkenankan dan permudahkan :)

Okei.. banyak nak cite, tapi tak ada masa.
Cukup untuk yang ter-latest ni.

Esok aku akan buat passport... wwweee!!~~~~
hahahaha..
Alang-alang tu nak tukar IC terus la.. senang kerja buat sekaligus terus..

Ok.. masa untuk rehat..Esok perlu bangun awal pagi :).



Ini passport aku time aku kecik2 lu... hoho


Beza tak?
Apa ?? Makin comel??
Aku tahu tu... haha...

p/s : ^_^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law