Sunday, January 01, 2012

Pada Pendapat Saya

Bismillah.
Ahamdulillah.

Ambil masa senggang sikit. Baru lepas makan, alhamdulillah.
Sebelum tu!!!!
Hari ni dah 1.1.2012 !!!!

Selamat tahun baru semua.
Dan ini merupakan my first entry for this new year..huhu..

Pada Pendapat Saya...

Meh kita tengok apa dia..


Kali ni, Mr Opieneon minta berikan jawapan pada soalan :

Hadiah Yang Aku Teringin Nak Dapat 

Well... memang ada satu hadiah pun, sejak dari Asasi dulu memang gian nak dapat, tapi disebabkan harga barang tu MAHAL, tak mampu teman nak beli untuk dihadiahkan kepada diri sendiri, so niat tu terkubur begitu sahaja.

Dan sekarang, masih mahukannya!! haha..
InshaAllah, one fine day, doakan moga diriku ini dimurahkan rezeki olehNya.
^_^

Ni dia hadiah tu..


Birthday tahun lepas pun minta hadiah yang sama jugak, sehinggakan Angah aku siap snap picture bagi kat aku sebagai hadiah.... *gambar je kot.. aku nak betul-betul nye!!!*

p/s : rasa-rasa tahun ni bole dapat tak hadiah nie?

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law