Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
💫Juru bekam💫Penulis & penterjemah💫Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee 💫Kaki Travel (◕‿◕✿)

Monday, December 12, 2011

Nombor Dua

Bismillah.
Alhamdulillah.

Semalam, sedang baca sana sini di pelbagai laman sesawang, 
tengok-tengok cerpen kedua aku sudah disiarkan  di Penulisan2u

Mungkin aku tak tahu syarat-syarat yang dikemukakan oleh Admin sendiri tentang hantar karya ni.
Bukan apa, aku ada ada hantar dua CERPEN.
Satu namanya SOON.
Dan satu lagi APA PADANYA.
hurm..

Tapi Admin hanya boleh siarkan satu je, dia ambil yang LATEST,
iaitu APA PADANYA. uhuk..uhuk..uhuk..

Aku rasa sedikit DOWN baca komen-komen yang ada.
Memang aku akui, cerita tu memang TAK BEST pun.
Aku buat cerpen tu pada tahun 2009 kalau tak silap.
Dua tahun tu..
Dan memang aku kurang EDIT cerpen tu.
Dan sengaja aku buat tergantung.
Kekadang, stail aku buat cerita, aku akan buat TERGANTUNG.
Bila aku baca komen tu, aku sedih sikit tapi pada masa yang sama aku nak gelak pun ada.

Thanks kat sorang pak cik ni.
Thanks pak cik for your words.
Simple words but helps me.
I read your words, then I smile alone.
hahaha..
pak cik..pak cik..
tak padan dengan tua. ^^,

Pepun.. I take all the comments as the strength for me to move on.
I'll be nobody if there is no one to critic about me.
My pleasure.. andai komen-komen sebegitu berpuluh atau beratus.
I take it as a challenge for myself.
Walaupun rasa malu nak bagi orang baca.. hurm...


See...
I will wait for my third CERPEN.. 
SOON!
And you guys should read about that story.
Something new for me that I try to come with ^^,

Whatever it is, thank you all.
And Alhamdulillah.

p/s : Win something? jauhnye pak cik fikir.. well.. I try.. ada news tentang competition you should tell me pak cik! ><

2 comments:

buzz_ziela said...

jangan putus smangat :D
percya pda dri. hehe
pape pon sya tag akak


http://ainam-creamy.blogspot.com/2011/12/1st-giveaway-by-anis-and-aina.html

jom2 join. ngee~

Cik Mira said...

ahahaha..
mekasih dik..

perrgghh..kene tag la..
oke2.. sahut cabaran itu giveaway~~
><

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design