Friday, December 09, 2011

Aktiviti 2 = Jangan Tengok Kamera

Bismillah.
Alhamdulillah.

Hurm.. terasa lama tak update blog ini.
As warming-up, I want to do the second activity for GENG fiQ'Ra..

Last time, sesi perkenal kan diri,
kali ni sesi menunjukkan diri. hahaha.. boleh tak admin? ><

So.....
The activity is JANGAN TENGOK CAMERA

See..see..
Best kot aktiviti ni.
Letak gambar sendiri yang tak tengok kamera.
Aku ni boleh dikatakan banyak jugalah gambar syok sendiri.
Tengah duk pilih, jumpa satu, yang aku rasa boleh digunakan untuk aktiviti ni.
Tapi sebelum tu, Mas minta letakkan dulu BLOGGER CARD..

So...


ni BLOGGER CARD yang di-design oleh admin a.k.a Mas
( Terima kasih design card yang cantik ^^, )

Dan yang ini pula...


Gambar yang aku pilih untuk aktiviti kali ni.
Yang tak pandang kamera tu aku la tu.
Gambar ni diambil waktu kitaorang makan kat TRUTTI FRUTTI dekat dengan kampus.
Baru lepas makan nasi kot, terus serbu TRUTTI FRUTTI.
Sungguh kuat makan anak dara sorang ni.. =.='

Maaf yang Admin, tak sampai hati nak CROP sahabat baik saya dalam gambar tu.. ^^, sebab tanpa dia, gambar ni tak menjadi..

Lepas ni nak terjah GENG yang lain.

p/s : comel tak aku?? haha ><

6 comments:

buzz_ziela said...

done follow. maaf lmbat follow ^-^

Cik Mira said...

eh..
xpe..
x paksa pun nak follow.. ><

p/s : mekasih~~

fiezah91 said...

suap2 lak. hehe. good luck ye :)

anamizu said...

hai norish..cik ana dtg ziarah geng fiqra.. wahhh maen suap2 ye? gud luck tau..hehe




luv,
cik ana

Cik Mira said...

@fiezah & @cik ana

ehehe.. jangan jeles.. nanti kite main suap2 jugak tau ^^

zahidahwahid said...

majuk tak nak makan ke ni? hehehe...
http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4306/

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law