Friday, December 02, 2011

1st Giveaway From China @ affafkusayang

Bismillah.
Alhamdulillah.

Haaaa....
Lagi sekali.. kali ni aku ber-blog aku lebih suka sertai GiveAway.
haha..
Lain siri, aku cuba cari contest pula..
^_^

Kali ni..
aku nak sertai 
1st GiveAway From China @ affafkusayang


Aku memang bercita-cita nak ke China.
Di MMU pun majoritinya adalah Cina.
Aku berkawan dengan orang Cina,
malah ada masanya aku selesa dengan mereka
kerna idea mereka dalam sesuatu perkara lebih baik dari kita.
Dan tak salah kalau aku cakap, andai jodoh aku dengan Cina Muslim, aku tak kisah.. ^^,
Sangat teruja owh!!

So..
pada empunya GiveAway,
selamat bercuti, dan terima kasih anjurkan GiveAway ni,
murah hati empunya blog. Semoga Allah redha.
Dan semoga ada rezekiku untuk terpilih.

Pada sesiapa yang nak join..
Boleh Klik SINI.

p/s : ^_^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law