Saturday, November 26, 2011

Taro?

Bismillah.
Alhamdulillah.

Feels good today?
hurm...


~ Waalllaaa~
Disebabkan MizKityl sorang-sorang hari ni..
ahakz.. MizKityl pulak.

Hari ni breakfast saya adalah mee maggi goreng perencah sambal belacan, telur, dan satu lagi yang saya tak tahu apa namanya, pakai ambil dalam peti sejuk dan terus goreng..hehehe.
Juga dengan air Teh!
Alhamdulillah.. kenyang oOo.. dah la sedap pulak tu.. ><

Today is Friday, another 8 hours, we will be in the new year mode!
Muharam is coming.
A new fresh year is waiting for us.


TARO!!!
My baby!
hehe..

Memang gila la kan, bawa TARO dari Melaka ke Ipoh.
Dan disebabkan itu, TARO sakit.
hurm.
 Kat Melaka, TARO jarang kena panas,
dekat Ipoh, TARO gets direct sunlight,
maybe, because of this, he really hurts.
Hurm..
Semakin bimbangkan TARO.
Seriously, harapnya TARO sihat semula.

Masuk 3 Disember ni, genap 3 bulan umur TARO.
And I may leave TARO here in Ipoh, 
or....
I may bring back TARO to Melaka.
hurm.. hard to make decision la~~~


See my TARO..hehe ^^,

p/s : Macam mana ni.. nak bawa balik atau tak? kalau tak bawa balik..siapa yang nak jaga ni? Susah nak lekat dalam minda ni.. Kaktus boleh hidup sendiri.. tapi aku susah hati..hurm.......

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law