Wednesday, November 23, 2011

Penghargaan

Bismillah.
Alhamdulillah.

Hari ni lepas sudah satu mid-term paper, subjek Ethics.
Syukur. Subjek ni memerlukan tahap penghafalan yang terbaik dan juga tahap pemahaman yang terbagus la sebab kekadang ayat yang digunakan memeningkan kepala.
Mana yang perlu ikut logik akal dan naluri hati, semestinya itu yang akan ditulis atas kertas.

Hurm...

Petang tadi juga dikejutkan dengan berita salah seorang senior akan mendirikan mahligai indah.
Alhamdulillah.
Terkejut memang terkejut tapi dapat expect la, apa pun, tahniah buat Abang Fadhil dan pasangannya. Semoga berbahagia hendaknya kalian hingga ke syurga Allah nanti. Selamat pengantin baru dan sentiasa pengantin baru buat kalian berdua.

Esok akan pulang semula ke Ipoh.
Wwwwweeee~~~~~
Alhamdulillah setelah berminggu-minggu tak pulang, kali ini akan pulang,
sebabnya lepas ni mungkin susah nak pulang dah. ehehe..
So..cuti yang tak lama ni memang aku akan habiskan sebaiknya dengan ASTRO!!
hahaha.. @@!

Baiklah sebelum terlupa..kat entry ni nak beritahu dan nak wish juga la. hurm..
sebab nak jumpa faca to face agak susah sikit.

~ Lawa tak?? >< ~

Perkara ni berkaitan dengan last event pada hari Ahad, 20 November 2011.
Khas ditujukan buat :

PERSATUAN BAHASA & KEBUDAYAAN MELAYU (PBKM)
~ Kalian memang banyak tolong kitaorang, terutamanya pada Presiden, Zaidi Abdullah. Idea dan pendapat yang diberikan banyak membantu. Terima kasih juga pada usher-usher yang telah bertungkus-lumus bantu dan habiskan makanan..hahaha.. *gurau-gurau*

Sekali lagi..terima kasih korang dan maaf atas ketidak-sedia-an kami sepanjang event. Maaf atas segala kekurangan kami dan maaf atas segalanya. Terima kasih ^^. 
Jangan takut-takut nak collaborate lagi tau!~~

CREATIVE ARTS
~Haaaa.... yang ni memang nak terima kasih juga lah. Korang baik sangat. Tak sombong, jauh daripada apa yang kitaorang dengar sal korang. Pepun, terima kasih beb! Dan juga maaf daripada kami. Tahu banyak kekurangan yang berlaku on that day.~

ALEEP
~ Haa... ni special thanks buat Aleep. Mesti ko bangga kan, aku mention nama ko. Hehe.. Aku malu sebenarnya dengan ko, dah lama aku tinggal benda kelab ni..tup..tup.. aku ada kan..
Pepun Aleep, mekasih atas nasihat dan cadangan ko tempoh hari. Seriously, aku hargai sangat-sangat. Thanks Aleep! ~

Dan....
KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT. 
Yang ini secara langsung dan juga secara tak langsung.
(semua banyak membantu sebenarnya. Jangan kecil hati pula tau kalau tak disebut)
~~~Arigato~~~

Yes! 
Akhirnya.. terluah jugak. haha.
So, I can sleep tightly and can dream nicely~~
^_^

~ Hanya LoLiPoP CoKLat VaNiLa je yang aku akan makan ~



~ Ini antara hasil tangan aku sendiri. Amacam? Cantik tak? Jangan main-main, aku belajar saat itu juga, dan Alhamdulillah, aku boleh buka kelas malam tu. hahaha.. ~

p/s : Mimpi jumpa doktor gigi la.. rupanya gigi aku sakit balik.. ishk2.. Jom try main Games 8-bit yang aku dapat dari blog Abang aku ni..http://suketapau.sk3dsu-phantasy.com/
Ni pula blog Games orang tu..http://www.remar.se/daniel/games.php

2 comments:

Cik Cempaka said...

weeuuuuu...i m the first

Cik Mira said...

ahahaa... mekasih cik cempaka sudi singgah dan komen.
Yup..you are the first one!!

*clap**clap*
^^,

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law