Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Saturday, November 26, 2011

Pada Pendapat Saya...

Bismillah.

Wah!!!
Terasa lama tak join contest kan..
Last sekali saya join contest pun contest buat lirik lagu LOVE YA SS501, anjuran HURUL-AINI
Hampir menang! Tapi tak memang sebab satu baris lirik tu.
T-T
Tak apa, bukan rezeki lagi..
Lagi pun itu cerita lama, untuk blog yang baru membangun ni,
kita hiasi dengan contest yang baru.. cceewwaaahh~~

So, tengah-tengah blogwalking tadi, 
terjumpa satu contest ni, simple dan menarik.
So, nak try jugalah untuk join..

Pada Pendapat Saya..

credit : http://opieneon.blogspot.com/2011/11/segmen-pada-pendapat-saya-2.html

Soalannya :

Apakah ciri-ciri pasangan yang PERFECT bagi korang?

Wah-wah.. menarik ni.
So, pada pendapat saya, ciri-ciri pasangan yang PERFECT bagi saya
(bismillah)

1. Dia mestilah seorang yang paling MEMAHAMI diri saya. Yup, kerna dari memahami lah baru dia boleh terima segala kekurangan diri saya serta cuba untuk melengkapkan diri saya ini.

2. Tidak perlu ALIM tapi punyai ILMU AGAMA. Itu penting! Saya tidak mengharapkan seorang USTAZ mahupun seorang kelulusan AL-AZHAR..tapi andai dirinya punyai ILMU AGAMA, itu cukup baik buat saya. Kerna asas kebahagiaan terlahirnya dengan asas ikatan hamba dengan PenciptaNya.
Sama-sama kita mantapkan lagi ilmu akhirat kita ya ^^,

3. PENYAYANG. Saya suka dengan lelaki yang terserlah sifat penyayangnya dan harapnya saya boleh temui seorang lelaki untuk dijadikan teman hidup yang amat penyayang. Bukan sahaja penyayang pada insan, tetapi pada binatang juga! Sweet owh!! Bila ada anak-anak nanti, dia akan bacakan bed-time story setiap malam. hehe.. ><.

Disebabkan ADMIN contest minta 3 point sahaja, so saya berikan 3 point.
^_^

Pada yang nak join.. meh klik SINI.

P/S : Kita memang tak PERFECT, tapi tidak salah berusaha untuk menjadi seorang yang PERFECT

Haha.. actually.. it is not exactly a contest.. saje kasi gempak..haha ><

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design