Thursday, November 24, 2011

My Cerpen

Bismillah.
Alhamdulillah.

Pagi ni terjaga awal sedikit.
Bangun terkejut.
Then, terus buka MukaBuku kerna tak boleh terlelap semula.

Alhamdulillah, 
setelah berminggu-minggu menanti, akhirnya terpapar juga.
Tapi setiap cerpen yang dihantar akan keluar lah, so no doubt about it.

Dulu, pernah hantar satu cerpen, waktu zaman Alpha barangkali,
Saya pun lupa dah nama tajuk cerita tu.
Sebabnya, banyak kali hantar ke REMAJA, di-reject,
so cuba pula alternatif yang lain.

Terasa sangat budak-budak.
Memang cerita pun budak-budak.
Banyak yang perlu belajar.
Semoga Allah terus kuatkan aku dan ilhamkan aku.
Dan ini mungkin hobi sampinganku.

Dan pada yang komen di MukaBuku..
Thanks a lot.
Ini baru permulaan.
Dan permulaan inilah inshaAllah akan aku speed up kan usaha aku.

Harus juga ingat.. study itu penting!
ehehe...


Boleh klik pada ~My Cerpen~ di sebelah kanan blog ini.





Ada masanya aku segan juga, sebab karya aku masih setahun jagung,
bukan setakat setahun, baru dua tiga hari jagung tu.

Moga-moga aku boleh polish-up minat aku ni.

p/s : boleh ke?? hurm..

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law