Saturday, September 24, 2011

Sume Ok

Tetiba aku teringat conversation aku dengan **** & **** siang tadi,
menyebabkan aku terlintas untuk bertanya pada ***
hurm...

 Sedih dengan prestasi diri.
Andai dulu, aku kongsi cerita dengan Mek Ecah, turut sama cerita tentang mimpi aku.
hurm.. mimpi yang aku sangat takut ia akan berlaku dalam hidupku.
Tapi sekarang, bibirku terkunci untuk bercerita.
Hanya padaMu sahaja aku luahkan.

Ya Allah, kekadang aku lupa the main point aku wat itu ini.
Dari awal dulu aku tekad untuk behave very well.
Tapi sekarang. aku lukakan hati ramai orang.
Telefon bunyi aku ambil bantal kasi tutup handphone. 
Nasib baik aku gune Samsung, kalau masih aku guna Sony atau Nokia, ak akan campak jauh-jauh. Entahlah, kekadang aku terasa waktu untuk hubungi aku seakan tak kena. 
Aku tak merungut apa-apa, cuma waktu tu je aku merungut.

Memang pantang kalau kacau aku malam2 melebihi jam 12 tengah malam untuk urusan kerja, yang tak ada kaitan dengan study. Dan memang kebiasaan nya time tula nak call,
salah aku ke pun?

Ini bukan sesuatu yang baik untuk diri aku.
Aku dapat lihat bad side diri aku selama aku pegang itu ini.
I just want my freedom!

Ada orang kata itu adalah pengorbanan.
Norma dalam hidup berorganisasi.
Effect yang aku terima dulu menyebabkan aku jadi begini.
Fobia untuk terus berkhidmat, sama seperti sekarang.
Malah, aku berpotensi untuk melukakan mereka yang ada di sekeliling aku.
Sah! aku sudah gila!

Aku takut..
Aku benar takut...
Aku sangat takut...
Fobia aku dulu masih menghantui diri aku....

Aku benar menyesal, tapi aku tak boleh nak buat apa-apa.
Maaf semua..


Teringin nak jadi seorang yang positif.
Seorang yang happy beb! Happy!
Tapi..entahlah...
Ok.. tamat!



p/s: semoga percutian kali ni medapat restu insan yang aku sayang.

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law