Monday, September 19, 2011

Sudah berakhir


Update ringkas.

Alhamdulillah...
majlis sudah selesai..
semuanya sudah selesai.
Mana yang baik diambil, 
mana yang tak dijadikan iktibar.

Memang majlis dia decorate grand.
Pak dan mak manakan semuanya diberikan baju khas.
Perrgghhh..
bajet besar tu..
bagus2..

Makanan pun boleh tahan sedap.
Plus leh cuci mata sekali...
hahaha...

Pepun, 
maaf ibu abah,
dan terima kasih juga.

Ada hikmahnya sayabalik,
ada baiknya saya balik.
Baru leh bukak besar mata ni sikit.

Ya Allah,
selagi mereka ada dengan saya, 
saya mahu sentiasa berbakti dengan mereka,
inshaAllah.

Ok lah..
maleh nak update panjang2.
study pe pun tak lagi..hurm...

p/s : jaga diri, jaga hati. 
terlalu banyak bercerita sehingga x sedar, aku turut sama menceritakan benda yang aku sendiri duk simpan lama.. hurm..dah terlepas nak wat cmne lagi~~~


No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law