Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Tuesday, September 27, 2011

S.A.D. != T.I.S


Not Gain anything...

hurm..
Yes..indeed.
Memang tak gain apa-apa pun.
Sedih dan nak nangis ni.
First time gi kampus nak study tapi x study pe pun.
Tak leh nak masuk.
Kepala rasa berat dan rasa mengantuk minta rehat.
Dapat buat dua, tiga soklan je.
Bila nak start menghafal, terus gelap je rasenya.
Ya Allah,
banyaknya dosaku.
Ujian yang turun sebagai penghapus dosa.

Ya Allah..
subjek ni aku takut ar.
Bolehkah aku ya Allah?
Berikan aku petunjuk dan kekuatan.
Aku takut ar ya Allah.

Yes.. im not gain anything just now.
Hopeless je.
Nape ni mira?
Abbbaaahhh!!!! iiibbbuuuu!!!!
T_T

p/s : Ya Allah..sembuhkan aku,
Allah berfirman di dalam surah At-Tagaabun, ayat 11 yang bermaksud:
"Tidak ada kesusahan (atau bala bencana) yang menimpa (seseorang) melainkan dengan izin Allah; dan sesiapa yang beriman kepada Allah, Allah akan memimpin hatinya (untuk menerima apa yang telah berlaku itu dengan tenang dan sabar); dan (ingatlah), Allah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu".

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design