Thursday, September 15, 2011

MR JZ


VVVRRRROOOMMMM!!!!
Hahahah..
inilah kereta impian saya sejak dulu lagi.
Sampai ke hari ini aku masih mengimpikan kereta ni menjadi milik ku.
RM75 ribu beb.. mana nak cekau duit banyak tu? 
hehe..

Pagi tadi, saya dihadirkan mimpi yang saya sendiri nak sangat mimpi.hehe

Percaya tak saya mimpi MR JZ pg tadi?
Kegigihan dia nak hantar saya kat family ak menjadi kenyataan.
Sampai siap jumpa semua ahli keluarga saya tu.

Saya ni jenis susah nk dapat mimpi, once dapat mimpi, tafsiran dia bermcam,
boleh agak pun ye,
tapi mimpi ni tak dapat nak agak apa2 tapi saya happy sesangat!
Dan memang ini mimpi adalah mainan tidur,

Ce bayangkan kalau MR JZ benar2 depan mataku?
Mau saya tunduk jek, time dia ajar baru lah tgk mata dia..huhuhu...

Dah lah..
Saja nak meggedik kat sini.
Mimpi kali ni sangat best bg saya.
huhu..

P/S: jada diri...jaga hati...

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law