Saturday, September 17, 2011

Kamu OK?



Kenapalah hati ni camni?
hurm.

Patutnya, aku tak balik minggu ni, seharusnya aku stay kat melaka.
Maaf ibu..maaf abah.

Niat mira balik sebab mira tak nak ibu rasa sedih, sebab tak ada wakil dari pihak ibu.
Sebab tu mira wat keputusan untuk balik.
Andai waktu kat Kluang mira hadir, yang ini pun mira nak hadir,
semoga ibu rasa senang hati.

Tapi...
maaf...

Mungkin perkara-perkara yang di handle kat Melaka,
terbawa-bawa ke Ipoh.
Jujurnya, apa yang terpendam, tak terluah, menyebabkan wajah yang ingin ceria 
bertukar suram, akhirnya  menyebabkan ibu susah hati, abah bertanya diri.
hurm...

Ya Allah..
kuatkan aku.

Ukirkan semula senyuman untuk kedua orang tuaku.
Dan bantu aku untuk menahan tangis ini..
Sebagaimana aku tahan sewaktu aku di rantau orang,
bantu aku untuk tahannya juga di tempat kelahiranku.

P/S: Pada abg anuar, tahniah. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Esok kenduri belah laki plak. Hoefully segalanya berjalan dengan lancar.


Kalau ada hati kat sepupu camne ye? 

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law