Saturday, August 06, 2011

Aku & Telefon

Aku & Telefon..

Hari ni aku terima panggilan yang sama setelah 4 kali aku terima.
Hurm...

Aku & Telefon..

Untuk 1st Time...
Aku angkat.. dan aku dapat dengar si pemanggil macam dalam lif..
Tak bersuara.. even aku cakap 
"Hello? Hello.."
Tapi aku dapat dengar sekelilingnya ada orang bersembang..
Lantas aku letak.
(kejadian : Bunga Raya)

2nd Time..
Aku kurang pasti nombornya..tapi aku dapat cam nombor yang depan,
aku angkat lagi..
Namun masih tiada respon..
lantas aku letak.
(Kejadian : Bunga Raya)

Aku & Telefon..

3rd Time..
Kali ni aku tak sedar bila call,
aku bangun pagi tengok-tengok ada miscall..
Then aku pelik..
(Waktu : 7-8pagi)
Aku hantar mesej..bertanyakan siapa si pemanggil..
Namun..tiada respon..
Lantas aku biarkan sebab ingat salah tekan..
Aku biarkan saja
(Kejadian : EP - sebelum Ramadhan)

4th Time..
Kali ni berdering lagi..
Nombor yang sama sebab aku cam betul nombor tu.
Aku angkat lagi..
Juga begitu..
"Hello..Hello?"
Dariku.. namun tiada respon daripada pemanggil..
Yang ku dengari hanya bunyi tapak kaki orang sedang berjalan.

Lantas aku terus letak!
Aku takut plak!
(Kejadian : Kejap tadi waktu berbuka puasa..kat EP)

Peliknya untuk kali keempat ni, dia tak call sebagaimana dia call..
selalunya akan call waktu pagi around 7-8 pg..
Kali ni senja lak..

Haaaa....

Aku & Telefon..

Selepas kali keempat ni..
aku dah mula takut nak angkat telefon dah.

Siapa gerangan kamu sebenarnya?
Apa yang kamu mahukan?
Kenapa berdiam?

Panggilan terakhir ni agak menghantukan diri aku sedikit..
Cuak OoooOOOoo...

p/s : nak je aku telefon kamu semula dan tanya..siapa kamu!

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law