Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Monday, August 01, 2011

Aku & Ramadhan

Aku & Ramadhan.

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
Beberapa puluh minit lagi akan berbuka.
Alhamdulillah juga, masih diberikan kesihatan tubuh badan dan tiada sebarang keuzuran yang menimpa.
Semoga masa-masa yang ada ini diperuntukkan sebaiknya.

Aku & Ramadhan.

Ye.. terasa sesak nafas di dada dengan kerja yang tertimbun, tapi tetap bersyukur kerna kesibukkan yang terjadi berlaku pada bulan mulia, so ketenangan terasa di situ.

InshaAllah..ini adalah jadual saya untuk minggu ni. Saja nak share.heheh..
Mana tahu ada yang nak buat appoinment ke.. leh tengok jadual dulu, baru contact saya..hehe..

Esok (Selasa) 
Saya akan ada kuiz SAD jam 1-3pm.. waktu lecture. Seperti biasa saya masih tidak sedia.
Malam nya pula (8mlm) saya ada mid-term pula.. yang mana saya masih tidak habis study.
Huhuhu..smg Allah sempatkan saya study..sebab esok kelas agak pack.

Rabu
Saya akan buat discussion untuk SAD sbbnya mggu lepas xde meeting. Part saya masih tak siap-siap lagi. Sangat terbaik..seorang leader yang amat terbaik..huhuhu.. entahlah.. due date dh dekat..

Khamis
Saya ada midterm SAD malamnya. Pun terbaik..tak study apa2.. sebab saya tak faham!! haha..
saya sangat sedih dengan subjek ni..entahlah...

Jumaat
Kena siapkan dua assignment yang salah satunya masih tiada progress.

So..maknanya saya tak dapat nak balik lagi minggu ni.
Tak pe..semoga Allah sampaikan hajat saya. 

Itu dia.. siapa-siapa nak date dengan saya..minggu ni saya busy giler..so, susah sikit nk lapangkan masa.
Pepun..semoga Allah permudahkan urusan saya dan kawan-kawan saya hendaknya.

Jom..prepare untuk berbuka..jangan lupa kewajipan kita pada Allah biar sesibuk mana pun kita..oke?

p/s : bila berakhir minggu ni..sy takut nk ke minggu depan..hahaha

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design