Friday, July 15, 2011

Harry


Last episode of  SAMURAI~~

Hahaha...

Alhamdulillah tercapai hajat Eda nak mkn KFC..
tercapai jugak hajat nak tengok Harry Potter.

Hheeheheh..
Pepun..happy belated birthday tuk Eda dan Kak Iqa..
dan happy belated belated belated birthday tuk Nadiah, Wani dan Ecah.

Harry Potter!
Perrggghhh..
x sangka..
salah satu cerita yang saya follow hingga ke sudah akhirnya tamat juga!
Sangat sedih tau!
Saya tengok Harry membesar macam mana, dari kecik sehingga dia dewasa.
Dan sehingga lah ada Albus Severus Potter~~~

Adalah scene yang saya terharu lebih sikit sebab saya ni jenis cepat terharu.
Terharu oOooo... 
Di saat Harry susah, ada yang datang, lindungi dia, tak tinggalkan dia.
So sweeettt.. OMO!!


 ~ Kami antara yang terawal masuk pawagam. Sempat bergambar lagi owh!! hahaha ~

Pepun...tahniah pada semua.
Cerita yang best!
Harry..
kita tak akan bertemu lagi pasni..
jagalah diri sebaiknya.

Bila ingat balik..
cepatnya masa berlalu.
Cuba bayangkan time Harry kecik2, baru masuk sekolah,
muka budak2.. sehingga sekarang, dah dewasa.
Tua setahun je pun.
Menunjukkan juga betapa saya juga sudah meningkat dewasa.
=.='

Tak sedar pun..
terasa masih budak2 lagi.
Masih terasa diri muda aje..hehehehehe..

15 JULAI 2011..


Kenangan saya dengan Mr Harry berakhir di sini.
Saya follow pun sebab saya sangat suka cerita2 fiksyen dan kuasa2 nie.
Sangat menarik!

Akhir kata...
Jom sama2 siapkan assignments!hahaha

p/s : satu dua tiga.. maafkan saya atas tutur kata saya yang mengguris hati. Dan tahniah buat Ilah! ^_^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law