Thursday, July 28, 2011

GediX Time


Ohaiyo..
Ambil masa sedikit untuk update blog tersayang.
Dah lama tak experience mimpi nie..hehehe

Mimpi ek..hehhee..
Baru-baru ni saya experience something yang saya harapkan dan saya minta setelah sekian lama.
Tapi entah mengapa..
Saya tak rasai kehangatannya seperti saya mahukan awal-awal saya habis intern dulu.
Cewaahh..
Baru saya teringat..

Manusia ini.. tidak pernah nak rasa bersyukur,
bila mana Allah hadirkan sesuatu yang baginya kegembiraan, lebih-lebih lagi
setelah bertungkus-lumus mengharapkannya..
seakan-akan tidak pernah rasa cukup dengan perasaan itu.

Tidak boleh ke untuk fikir..
"Wah!! Allah dah makbulkan doa aku! Ya Allah! Kelu lidah.. Beku jantung.."

Itulah dia manusia.

^_^

Haaa...sudah kenapa senyum plak nie?
Sebabnya..
saya sangat seronok.
Saya sangat happy.

Saya dapat rasakan..
gaya-gaya bodoh die dah start dah.
hahaha..

Izinkan saya nak tulis gila-gila dan gedik-gedik sini.

Even untuk beberapa tika kelmarin, 
saya tetap bahagia tapi silapnya,
saya ikutkan kata hati untuk diam, sedangkan dia telah banyak bantu saya,
terlalu banyak.

Semalam juga.. Allah tunjukkan saya something.
Yang selama ini saya ingatkan something..
Tapi bila kat depan saya, saya mula sedar something.
Something itulah yang buatkan saya kembali tersenyum
Syukran ya Allah.

At least, aku tidak tersalah anggap.
hahaha...

Dan pagi tadi, sedang saya lelap sekejap, merehatkan diri setelah makan ubat yang mengantukkan,
saya diulit mimpi yang saya sendiri tak sangka ia akan datang..^_^.
Sungguh bahagia!
Tapi yang saya ketahui, dalam mimpi tu, abah macam tak suka, memang kena hentam teruk-teruk ar..
Tapi dia steady jek..haha..

Dan saya terjaga time nak makan. Addoooiii~~ nape lah tak tunggu saya habis makan dulu baru kasi saya jaga? hehehe..

Pepun..
memikirkan benda-benda ni buatkan saya sedikit tenang.
Dan dengan kehadiran RAMADHAN tak lama lagi ni,
lagilah membuahkan bunga bahagia saya.
Tak sabar nak jumpa dengan kekasih hati nie..
even tak dapat berada di sisi keluarga


Ada iras rupanya mereka ><

Ok.. habis sudah sesi merepek dan gedikzzzz saya..
Kalau ikutkan nak letak lagi,
tapi rasa kurang molek lak..
Pada yang faham, doa-doakan lah.
Andai dia bukan untuk diri saya,
saya terima.

Tapi doakanlah semoga Allah bukakan pintu hati dia untuk Islam.
Itu lagi bermakna buat saya daripada dia bergelar raja di hati saya.

p/s : Semoga Allah lembutkan hati kamu..dan harapan aku.. semoga kamu bersama-sama dengan kami.

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law