Monday, June 06, 2011

yosh~~


Yosh!!!!

Tak sempat nk update sal Kelantan semalam kan.. xpe..ni kasi update ekspress..

Pulai Chondong.

After presentation  Jumaat tu, saya ke KL konvoi dengan abang2 saya; Ateh ngn Angah ke  Kelantan.
Yang bestnya.. first time saya naik ERL. Hhaha..
Duk KL 3 bulan, ada experience macam2..
LRT..Komuter, KTM, ERL..
Menarik!

Allah permudahkan segala urusan saya.

Dalam kul 6 gak la, kami bertiga gerak ke Kelantan.
Memang perjalanan malam tu menguji denyutan jantung saya.
Abang bawa cam ape je.. adooii... layan je la..

Kami sampai kat rumah Mak Cik Abg Nizam dalam kul 4 pagi.
Memang teruji la malam tu.
Pepun, Allah selamatkan kami sampai.
Sesampai je, memang kami bertiga terus rebah ke bumi.

Esoknya kenduri, alhamdulillah, even x dapat makan kat meja pengantin, still enjoy makan lagi.
Saya kan.. memang pantang jumpa rezeki.


IPAD!!!
haha..

Angah tau saya bosan kot petang tu, dia kasi saya testing Ipad Company dia ni.
Memang masyuk ar!
Baru saya tau kenapa orang lain teruja dengan Ipad ni.
Saya pun teruja time testing Ipad ni.


Youtube kasi main kat ini Ipad..


Hahaha...
Mekasih pada semua orang yang ada.

**************************************************************

Today will be a new day and a new year!

I'm a DELTA student now!
haha..

Dah tua, nak tunjuk ID kat orang pun segan..sbb dh tue.
Tahun baru azam pun baru,
yo-yo-ooOoo.. je kan..

Hopefully I can perform well this sem.
For sure..saya memang akan stay sini lama skit..
hehehe...

Pada cik uddin..
maaf la ek..
cadang asal nak cerita kat kamu,
tapi terus terbuku kan..
Teruskan ngn projek kamu!
haha.. nti leh rujuk time aku amik kan~~~

p/s : selamat memulakan sem yang baru buat semua~~

2 comments:

Aizuddin said...

laaa...pulak dah...

hurmm..xpe la...

walaupun teringin aku nk tau...pasal skrg ni masih leh pilih tajuk lg...
still ada bdk2 cari tajuk...still ada masa lg,aku leh tolg sikit2...cuma kalu pilih skrg,myb ko akan rushing2 sikit...
so..
itu hak ko...so its up to u...
I respect that...

..: nurish :.. said...

^^,

ak x prepare g kot.. nth r..
ak xtau nape gk...haha..
tp by the time ak amik nti..
inshaAllah..ak myb dh sedia..
cewaahhh~~~~

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law