Thursday, May 05, 2011

Jay Chou lagi~~~





Hahaha... more of Jay Chou photos..hahaha

Alhamdulillah...
Tak lama lagi dah nak habis dah intern! Yeay!
Hanya Allah je yang tahu bagaimana rasa hati dan jiwa ini menunggu saat dan ketikanya untuk tamat intern kat Petronas tu.
^_^

Pagi tadi dah daftar dah untuk kelas next sem.
Syukur, hari Khamis dan Jumaat x de kelas,
tapi sangat sedih sebab tak dapat add subjek TPA..
Subjek tu memang ada kaitan dengan FYP nanti.. risau sangat nie.. hurm..
Lantaklah... dah nasib.
Terima ini sebagai salah satu cabaran.

Hurm......
Kepala pun masih runsing memikirkan cuti pas intern ni.
Nak g Kelantan lagi.
Huhuhuhhuhuhuh..penin-penin-penin~~~~

Sekarang ni saya dah malas nak fikir dah.
Asalkan saya dapat lakukan dan capai apa yang saya rancang selama ini.
Susah macam mana pun kene lalui juga.

Sekarang ni tengah layan Semanis Kurma.
Huhuhu..
Pepun..selamat berehat semua.
Jaga diri jaga hati..

p/s : saya dah nak habis intern!!! yeay!!!!!!!

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law