Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Saturday, May 07, 2011

Aku dan jeruk


Jeruk mangga!!!! hahaha
Alhamdulillah..
Now saya berada di rumah kakak saya yang tersayang.
Esok kami akan ke rumah mak cik - mak cik sebelah arwah mak untuk hantar kad jemputan kahwin.
Semoga Allah permudahkan urusan kami.

Kerja?
Haaiihh...
Saya benar tak sabar nak habis ni.hehehe..
Alhamdulillah, hari Jumaat tu seperti biasa.
Thanks to Aleep, klu dia tak ada, rasanya tak best gak kat tempat saya tu.
Sebab Aleep ni lebih kebudak-budakkan.. 
Kalau Fikri lebih ke arah dewasa even dia leh suaikan diri dia dengan persekitaran.
Dan to Kak Ju..
huhuhuhu...
Syukran Ya Allah.

Sekarang ni saya tengah fikir nak bagi apa kat TS dan kawan-kawan terdekat kat Petronas tu.
Walaupun lagi 3 minggu.. kena fikir dah sekarang nak beli apa, nanti tak lah kelam-kabut.hahah.


Hari tu..
Kak Najiya ada bagi coklat. Sedap OoOOoo..mahal lak tu.
Alhamdulillah.. rezeki bertambah-tambah kat TS tu.
Kekadang tu tak sempat nak rasa lapar pun..
asyik makan jek..hahaha..


Haaa... yang ni bukanlah pelakon Korea mahupun lelaki macho yang saya usha.
Ni adalah salah seorang pekerja kat UNIQLO.
Jumaar lepas, UNIQLO melancarkan opening session kat KLCC.
Berbaris tau orang nak masuk kedai tu dari pagi lagi. Dahsyat!

"Dari Tokyo ke Kuala Lumpur"
Trademark UNIQLO!

huhuh..
saya, Nadiah dan Cica tak lepaskan peluang untuk turut sama beratur masuk.
Oleh kerna lunch hari Jumaat 2 jam, so, gunakan kesempatan yang ada untuk cuci mata.

Tapi truly speaking~~~~
Harga pakaian dia mahal oOooo...
Paling murah RM49.90,
paling mahal kitaorang tengok RM200++
hhahaha..
Tapi untuk first day sampai 20 Mei, depa wat sale sehingga 50%!!!!
hahahaha...
Tapi maaf le..memang tak beli lah..
dalam dompet sengaja simpan RM6.00
takut kalau simpan banyak-banyak nanti habis dibelanja..
so carilah dalam UNIQLO tu ada tak yang bawah RM5 nye barang..
haram nak ada kan..so...
jimat duit kat situ..hahahahahha...

Ok la... maghrib dah masuk..
Jom tunaikan solat..
Esok inshaAllah akan ada satu entry khas untuk seseorang dalam hidup saya.. ><

p/s : dah lama tak bangun untuk Tahajud seperti zaman belajar kat Melaka dulu.. ya Allah.. semoga lepas ni aku mampu untuk melawan nafsu tidurku..


pp/s : dua orang jejaka TS yang ada kalanya boleh dikatakan menyinari kisah saya kat TS..klu xde dua mamat ni plus kak Ju..rasenya.. saya memang akan keluar dari TS tu secepat yang boleh~~ Hopefully pas saya dah habis intern.. kitaorg still contact lagi.. satu je yang kurang gemar dengan depa nie... tiap-tiap hari akan cakap sal futsal... dah naik bosan dah dengar~~~

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design