Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Friday, April 15, 2011

Hari ni... 

hurm...

disebabkan saya agak tertekan, saya telah habiskan masa selama sejam berjalan seorang diri di KLCC.
Depan orang ramai saya malukan diri saya dengan mengalirkan air mata.

Thx to Nadiah sudi dengar luahan saya..
^_^

Then..saya bawa diri saya ke Kinokuniya..
Bookstore!!

Inilah salah satu tempat yang buatkan saya rasa tenang.
Entah mengapa, kalau pergi shopping mana-mana, 
kedai buku adalah tempat yang wajib untuk saya kunjungi.

Dan saya telah belanjakan sedikit duit saya dengan beli dua buah buku.
Kalau yang lepas saya beli juga dua buah buku, ooppss..
tiga buah buku.

Satu buku Ramlee Awang,
dua buku belajar bahasa.

Dan kini saya beli satu novel sejarah Cina,
dan satu buku belajar bahasa.

Duit yang saya kumpul untuk beli smartphone, saya gunakan untuk beli buku.
Itu lebih berbaloi nampaknya. huhuu..

Inilah caranya saya lepaskan tension saya~~


Saya lupa hari apa, ada rombongan FORMULA 1 datang KLCC time lunch lak tu..hahaha..
meh tgk apa yang saya rakam..

Tetiba lak depa semua menari..adoii~~~



Saya dah malas nak update..
Jumpa nanti..

Kalau menjadi plan ni..
saya update tentang Cerpen Indie..

Kisah saya dengan cerpen2 saya...

p/s :  nak menyesal pun x guna dah!

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design