Monday, March 21, 2011

Surat Cinta pertama


Pagi-pagi lagi saya dah duk tengok kat atas meja manalah tahu ada surat cinta 'kerja' untuk dilakukan.
Alhamdulillah tak ada! Hati saya lega.

Duduk je kat kerusi hijau tu, saya nampak satu kad disandarkan kat dinding meja tu.
Wow!
Saya memang dapat surat cinta!!!
hehehe..
Nak kata admire saya yang bagi, memang jauh sekali.
Nak kata jz yang bagi memang haram la kan.
Berdebar-debar gak hati ni nak buka. 
Baca bismillah dulu...

Bila saya bukak,


TADA!!!!

Arnab ni yang ada!
Comel x?
Inilah hadiah comel pemberian Kak Zurina!
Terima kasih akak.
Setiap sorang di division saya dapat.
Ada yang dapat gajah pink, bear cream, panda hitam putih.
Dan saya dapat arnab!
huhuhu...

Kak Zu merupakan clerk kat situ.
Dan dia memang dah lama kerja kat Petronas Carigali, 
sejak tahun 2007 kalau tak silap saya.

Minggu lepas merupakan minggu terakhir dia di Talent Sourcing.
Kini dia berkerja di Citibank.

Entah bilalah Kak Zu letak benda ni semua.
Siap ada sampul lagi.
Terima kasih tau akak!
Inilah hadiah kedua saya di TS.
Dan inilah surat cinta pertama saya di sini..hehe
"Kenapa Mira? Hoping for your second surat cinta ke??"

Harapnya bukan saya yang bagi surat cinta nanti.
Tapi saya bagi gak kot, time saya nak pergi nanti ^_^

Hari ni, kerja saya cam biasa ar.
Esok tak tahu lagi camna sebabnya budak2 intern UiTM ada event,
so mereka semua tak datang nanti.
Sunyinya saya nanti!
Sedih T_T

Harap esok saya tak balik lambat dan tak banyak kerja sangat.
Hurm.........

p/s : tak le hebat mana pun... ceh~~~


Hati bunga-bunga tapi x nampak pun bunga!

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law