Sunday, March 27, 2011

KLCC


Haaa...
nampak tu..
nampak tu...

Ni saya snap straight dari Setiawangsa! Hebat kan?
Haa... nampak sangat saya menipu.
hahaha..

Teringat kata-kata Nadiah time mula-mula kami start kerja tu.

"Tengok tu, aku nampak KLCC lagi,"

Ayat tu pasti akan kedengaran setiap kali kami tengok tv, tak pun jalan2.
Hahaha..
nampak seperti fobia agaknya.. hohoho..

Alhamdulillah, selamat sampai ke Setiawangsa.
Rancangan awal mahu bermalam dengan adik di UM,
tapi bila fikir balik, ada baiknya saya kembali ke rumah ini.

Apa yang berlaku petang tadi memang mencuakkan diri saya
[ok.. mengcuakkan rasanya tak ada dalam kamus, so jangan tulis dalam karangan]

Mana tak nya, kami [saya dan adik]
tak tengok pun tiket sebenarnya,
naik je bas, 

"3D ke? Saya duk sini,"

"Kami pun dapat tempat duduk ni jugak," balas 2 orang laki tu.

Haaa... sudah!
Saya ngan adik pun duk sebelah yang kosong tu,
tengok tiket balik, rupanya tiket semalam.

Terpaksalah kami turun semula.
Bincang-bincang dengan abang bas tu,
kami beli tiket yang baru.

Haaaiiihh...
Dah takdir.
Salah kami jugak tak cek tiket semalam.
Salah akak kaunter tu jugak tak dengar dengan betul.
Hahaahha...
Alih-alih melayang lagi 34.80

Nasib baik ada lagi tempat kosong.
Dan nasib baik saya tak pergi tengking dua orang mamat tadi.
FFUUUHHH....
Memang scary.
Klau tak, mahu saya blik esok je!
Habis cerita!
hehehe...

So.. nasihat saya...
pastikan anda semua cek tiket bas/train/kapal terbang/ feri/ wayang/ dll
sebaiknya.. jangan tersilap..
kalau sanggup kuarkan duit lebih, bolehlah tutup mata time tgk tiket tu.. no hal lah!

Ok... nak rehatkan diri sambil sambung buat stars.
Kalau leh nak bagi gak.
Tak kisahlah.. asalkan hati ni ikhlas.
huhhu.. ^_^

p/s : takut... takut salah langkah.. xpe..jom layan journal amir ^^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law