Wednesday, March 09, 2011

Hari ketujuh - drop kah aku?


Hari ni dah masuk hari ketujuh saya bekerja.
Hari ni saya nak letak banyak gambar-gambar. Huhuhu...

Wat ape je hari ni?
Cam biasa.
Pagi-pagi lagi kena sambung balik kerja semalam.
Lepas tu buat CV Screening.
And then kena update CV dengan kak Aida, Kak Ida, Kak Nadia.
Tulis kat whiteboard tu..hahahah...

Lepas tu wat checklist kali ketiga,
Dah siap semua tu, kena siapkan filing BOP lak.

Dan filing tu kena bawa balik sebab leceh sikit kerjanya.
Kena gam la plak.
So tak pe lah.

Hari ni gak saya sudah tekad nak drop subjek nie, tapi akhirnya saya decide tak nak drop plak.
Kenapa?

Thanks pada Amry, Uddin, Eby, Nadiah, Wei Sin, Satya, Hasbi.
Hahaha.. banyak korang bantu.
Semoga Allah redha dengan jalan yang saya ambil ni.
Saya akan teruskan dengan projek yang saya dah rancang dan akan terus wat kerja HR.
Semoga rakan2 ofis selesa untuk bekerja dengan diri ini..hehehe... ><


Timbunan CV yang tiap-tiap hari saya duk selak.
Hebat2 mereka yang apply ni.. dan mainly semuanya dari luar negara.
Hebat!


Disebabkan saya tak ada PC sendiri lagi.. so MR BENQ saya kena bawak. dan yang sebelah tu notebook  ofis.. =.='


Ni lak pemberian Kak Punitha pada saya.
Dia dihantar interview ke London..so dia belikan cenderamata untuk staff baru iaitu saya...hahaha..


Yang ni...
tak ada kaitan langsung~~
haha..

Ok.. cukuplah kot.
Tengok esok camna pulak.
huhuhu...
Nak sambung buat kerja

Dan tak sabar nak tunggu hari Jumaat!!! yeay!!!

2 comments:

Aizuddin said...

rileks r...just fikir ko still bertuah lg..
ada lg yg dpt teruk..
ada yg intern,just sapu sampah kemas2 pejabat selama 2 bulan..padahal amek IT...ni ex-stud mmu citer kat aku..dia keje sama ngn tpt aku..last2 MMU banned company tu..lepas student tu complain..
just enjoy the job..
congratz kerana berjaya temui keputusan sendiri..

see yaa

..: nurish :.. said...

yup..
sentiasa bersyukur dan jgn mudah mengalah.

mekasih sekali lgi din.

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law