Wednesday, March 30, 2011


Haaaa.....
TADAA~~~~

Kenapa saya letak pakar motivasi Hj Hushim nie?

Saya jumpa dia pagi tadi!!!
Well.. duduk KL memang gitu, selalu jumpa pelakon, orang ternama tapi wat biasa sudah.
Lainlah kalau jumpa pelakon Cina ke, Korea ke!!
Mahu terus jadi orang tak betul kejap.huhuhu

Tapi memang saya teruja dan terkejut sekejap.
Dia tengok saya lintas depan dia, 
saya tunduk dan senyum sahaja.
Itu sahaja yang termampu untuk saya lakukan.
Huhhu..terasa motivate lak pagi-pagi lagi.. hahaha

********************************************************

Balik tadi pun jumpa seorang pelakon.
Saya dengan Nadiah jumpa kat restoran yang kami selalu makan lepas balik kerja.
Bunga Raya Girls tahu kot nama restoran tu.

Siapa yang kami jumpa?
Haaa... itu biarlah rahsia, tak perlulah nak bagitahu, 
kalau nak tahu gak, anta email kat saya ek.. hehee

Saya tak bajet itu dia di luar scene.
Sangat jauh.
Semoga Allah dekatkan semula hatinya dengan agamaMu.

Kekadang tu terfikir.. public figure begitu, kalau boleh tunjuklah contoh yang baik.
Bukan untuk orang lain tapi untuk keluarga sendiri juga kan.
Hurm...

Manusia ada berbagai jenis ragam dan sikap.
Jagalah diri sebaiknya..
Jaga diri dan jaga hati.

p/s : dh lama tak baca journal amir. sebab apa ek? hurm...... journal amir benar buka pintu hati saya tentang apa yang mahu saya kecapi.. dan journal itu mungkin akan buat saya semakin jauh dgn dirinya...

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law