Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Thursday, February 17, 2011

TT

T_T

Kenapakah?
Entahlah..rasa cam apa je tadi.
Soklan sume leh je..tapi nk jawab tu.. fokus saya hilang lagi.
Sampai bile nak jadi camni?

Allah takdirkan saya duk belakang sekali.
Masuk-masuk Studio A tu..saya dh blur.

Dalam kepala otak ni dah set, sejak kat rumah lagi.. seat 107.
Walhal sebelum masuk even sebelum kuar rumah dah tengok exam slip.. seat 105.

Saya pun cari 107.. blur nye pasal, sampai John tegur,

"See your exam slip"

Saya wat tak tahu je. 
Dan dari jauh saya tahu ada yang memerhati saya, kerna saya nampak matanya lirik pada saya.
Kenapalah saya begini.

Tengok sebelah kiri, ada kerusi kosong, satu-satunya kerusi kosong kat situ.
Dalam hati.. habislah.. =.='

Memang habis pun..
Terima kasih pada Mr Micheal!
Saya hilang fokus sbb dia.
Saya tak selesa dia datang duk sebelah saya.

Oleh sebab itu... saya MEMANG TAK SUKA
duduk kat DEPAN SEKALI!
duduk BELAKANG SEKALI!

Saya memang akan cepat hilang fokus.
So.. MMU.. tolong jangan assign saya duduk kat dua tempat tu!

Benci tul bila fokus saya hilang.
Rasa nak nangis je tadi!

Tapi bila kuar dewan..
Alhamdulillah.
Saya harap apa yang saya dah sumbangkan membantu kalian semua.
Saya dah tak kisah apa yang saya jawab tadi.. 
terima kasih sebab sejukkan hati saya.

Ya Allah...
kenapalah aku leh jatuh hati pada dia?
Kenapalah ek???
Masih menunggu jawapan daripadaMu..
berikan petunjuk padaku.. T_T

AAAARRRRGGGHHHHH!!!!
Terasa nak nangis dan terasa nak menjerit sangat2!!!!!!!!
Esok ada dua paper lagi!!!
AAAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!

p/s : T_____T

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design