Monday, February 07, 2011

Silor mate teman nengoknye..


~~TAJUK DI ATAS TAK ADA KAITAN DENGAN ENTRY INI ~~

Berada di Bukit Jalil.
Memang dah agak situasi akan jadi macam tu.
Pengalaman banyak mengajar kita erti hidup.
Satu je yang tak suka, ramainya warga bukan Malaysia di sini.
Sampaikan ada satu bas tu untuk mereka sahaja.
Owh.. saat saya melangkah kaki turun dari bas, dalam hati terdetik..
"Kat mana ni? Ramainya manusia yang saya tak kenal"

Bila jumpa Nadiah lagi best..
Dari jauh nampak muka cemas die. Hahaha..
Anyway.. thanks to Angah...mengorbankan masa Ahadnya bersama adiknya yang comel nie.
Angah pun dapat pengalaman datang Melaka..dan travel sendiri. Hehehe. ><
Nanti kite cuba Nasi Penyet yang Mira cakap tu.


Antara bas yang saya naik yang buatkan saya berada di awangan.
Best naik bas dua tingkat ni, tapi bahaya pun ada jugak.
Hopefully dapat naik bas camni lagi..hehehe


Pau ni memang x leh nk kalahkan pau kat Seoul Garden.
Ni lah second time saya makan pau kupas kasi sama kulit dia.
[Gara-gara tengok Fain makan dulu].
Oleh itu...Fain... ko x nak wat kelas kupas kulit pau?
Hahaha.. sebabnya..aku kurang reti ar..haha..
gurau je... hehehe..

So..bila nak makan pau Seoul Garden nie???


Sokonglah barangan Buatan Malaysia.
Ni salah satu section beli belah kat Tesco.
Sumenya adalah barangan buatan Malaysia.
Saya ada beli minuman koko..
hasilnya... bagus2.. keep it up Malaysia.
Sedap ar gak minuman koko tu.. tengok gak ar sape yang bancuh kan..
><

Saya tak tahu kat Melaka ni ada section begini atau pun tidak..
sebab dah lama tak jejakkan kaki ke Tesco Melaka..
Haaaa... Mydin la nie..hehhe..
Priority utama adalah Mydin..
Sebab murah... ^^

So.. sokong lah buatan Malaysia..
tapi kalau dah beratus tu..[teringat iklan Zarina AF beli baju hampir $200]
 eloklah tunggu diskaun terlebih dahulu..


Kuih faveret saya. 
Sampai sekarang saya masih x tau nak sebut dengan betulnya..
Dah tanya Mohana.. dah tanya Malliga
tapi still x dapat sebut dengan betul.
Tiap kali tanya, saya akan angguk..faham+dapat tangkap
walhal...dalam hati.. 
"Kueh ape??"

Rindunye nak makan kueh ni..
Yang pastinye..ini bukan donut.. ><

Exam pertama pun dah selamat saya duduki.
Alhamdulillah.
Usaha sudah dan selebihnya serahkan padaNya.
Sekarang masanya untuk fokus paper yang kedua.

Saya mengharapkan tahi bintang untuk jatuh.
Tunggu punya tunggu punya tunggu,
tak jatuh-jatuh...
alih-alih mangga kat rumah jiran yang jatuh.
Nak ambil tadi.. dah jeling-jeling dah..
tengok line clear ke idak..
cam sedap je buah tu..
Tapi ada mata yang memerhati..
Aiseh... kalau ada orang umah ikut saya tadi..
leh cover line.. =.='

Tak dapatlah merasa buah yang jatuh.
Nak tengok tahi bintang pun x dapat.
Apatah lagi nak tengok cite Sailormoon.
Owh Benq~~~ hahahahah..

Workey la.. lebih baik saya noktahkan segalanya di sini.
Pada yang ada exam esok, all da best.
Jangan ingat saya.. bahaya.. 
Ingatlah Allah. Yang paling penting tenang ok..
InsyaAllah kalian boleh laluinya.

Akhir kalam,
" Jaga diri, jaga hati "

p/s: sume dah start ckp sal hal ni, tapi saya x nk ckp lg.. hurm... meronta-ronta bagaikan cacing kena asid.
Bagaimana agaknya keadaan cacing tersebut?
hahahaha.. saya lapar~~~ 
baik saya tido..
selamat malam semua..

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law