Friday, February 25, 2011

2 days more


Annyeonghaseyo..
Hari ini hari Jumaat, 25 Februari 2011.
Alhamdulillah.

Well.. it seems another 2 days I'll be here.
Ahad ni insyaAllah selepas kenduri, saya akan berangkat ke Kuala Lumpur.
Kemudian..kita cerita lain pula ek..hahaha 
sebabnya saya masih merancang apa yang akan saya lakukan bila sampai KL nanti.
Hurm...

Pepun..syukur pada Allah, selamatkan segalanya.
Semoga Tok Bah terus sihat hendaknya. 
Berada di kalangan adik beradik ibu mmg best.
Cuma dengan anak-anak mereka je la yang terasa pelik sikit..hehehe..


Semalam..abah belikan kebab burger.
Sedap sih! First time makan.
huhu...nasib baik tak tolak. Orang cakap rezeki jangan ditolak kan..
Pagi tadi dapat lak merasa tapai!
Perrgghh.. lama tak makan oOo.. alhamdulillah.
Dan hari ni merupakan hari terakhir saya kemas rumah.
Ada sikit lagi nak kena setel kan nampaknya. Minta-minta dapat siapkan. ><

huhuhu..
Cuak ar nak intern ni, meskipun ada sedara yang keje kat sana.
Cuak habis ni. Tak tahu camne nanti.
Duk fikir nak pakai baju apa ni..hahaha.. ^_^

Tadi pas pergi Hospital Pantai, singgah lak Hospital Ipoh, uruskan pengambilan ubat abah.
Saya kerjanya jadi driver dan penunggu. Time yang tunggu yang best tu..hehe..
Tunggu punya tunggu..
saya terjumpa seseorang.

Siapa ek?
heheh.. JZ versi Malaysia, tapi still Cina ar.
Cermin matanya, baju birunya.. cara dia tenung saya sama cam jz kat kampus tu.
^^
Seriously.. it is hard to say.
So let it be the way it want to be.

Ada sesiapa yang mempunyai pengalaman praktikal nak share bersama dengan saya?
Meh.. saya sedia dengar.. ><

p/s  : "Macam manalah kamu nak bawa kawan2 kamu jalan kat Ipoh ni? Jalan pun tak tahu"
Ibu mula dah. Jawapan saya senang je..
"Tak payah jalan.. naik bas je.."
and seriously..saya jawab begitu. hahaha.. selagi tak punyai kereta sendiri.. susah sikit saya nk jelajah Ipoh ni, even saya anak jati Ipoh sendiri.. ^^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law