Friday, January 21, 2011

Me fly~~

Before continue watching this anime..
Wanna update my beautiful and lovely blog here..hehehee

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah yang telah melimpahkan kurniaNya dalam hidup hamba-hambaNya.
Alhamdulillah teman sihat je kat Melaka ni.
Syukur. 
Besok teman nak balik semula ke Perak. Menghabiskan masa di Perak, namun akan kembali semula ke bumi Melaka untuk menghadapi kuiz dan presentation data struct. Kemudian, teman akan kembali terbang ke Bumi Perak semula sampailah final exam.

Ya Allah..gigih giler aku ni. Itulah dia..

Alhamdulillah.
Hari dapat lagi dua tawaran. Salah satunya kat Ibusawat TM Sg Way.
Erm... 
Pas dapat email, Petronas lak call.
First nye, saya tolak yang Petronas ni sebabnya saya telah terima TM MMC tu.
Tapi Aida..Nadiah suruh call semula. 
Saya pun call, tanya, ada tempat untuk saya tak. Katanya ada,
so saya terima tawaran Petronas ni.

Alhamdulillah.
Yang TM MMC saya hantar email semula dan poskan semula surat penolakan.
Maaf saya ucapkan dan terima kasih.
Harapnya tiada apa-apa yang berlaku dengan surat tu.
Sampai sekarang saya tak tahu macam mana application saya diterima oleh TM MMC.
erm..saya masih tertanya2 macam mana resume saya leh sampai ke sana. 
hohoho.. 
Maaf.. rasa kejam lak tolak.
Harapnya ini yang terbaik untuk saya.

Plan...
Alhamdulillah. Tinggal dengan kakak saya. Dan Nadiah akan tinggal sekali dengan saya.
Kak Ikin ada rumah sendiri, dia tinggal sorang2..huhu
so temankan dia sekali. Al-maklumlah rumah baru untuk orang yang nak kahwin la katakan.. ><
Hopefully everything will be just fine for the bride ^^

Pastu tinggal turn saya lak...
Pas saya..adik saya plak..hehehe..
Pepun study dahulu.

Saya tak sabar nk balik rumah!
Terlalu banyak cerita yang telah berlaku kat rumah.
Saya mahu berada di sana.
Doakan perjalanan saya selamat.

p/s : Barang2 dah checklist dah. Semua dah ok kot. Tinggal nak study dan final!!! yeay!!


Dah leh sambung cite ni!!!

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law