Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Friday, January 07, 2011

Layan diri

Ketensionan sudah terjadi!

Petang tadi bermanja dengan PHP..HTML..SQL..JS..
tapi semuanya memeningkan kepala.
Rasa dah betul dah..tapi still error..
buatkan saya tutup dan layan benda lain.
Esok sambung semula..hahaha..

Isnin ni ada exam Math.
Semoga kami2 yang akan lalui exam ni dapat jawab dengan mudahnya.Ameen.

Hari ni, saya sangat seronok!
Terima kasih Hajar.
Info yang diberikannya menggembirakan saya.
Asalnya saya nak lupakan aje, tapi entah kenapa, lain plak jadinya!

Semoga Allah pegang hati saya ni dan tunjukkan mana yang terbaik.
Pepun..harus usaha sehabis baik untuk assignment dan exam!
Jia you!!!!

p/s : 7 aribulan dah nak berakhir.. plan B sudah saya rancang sebaiknya. pepun..saya masih berharap plan A akan datang menemui saya sebelum final. Saya sangat berharap. Tapi kalau tak dapat pun..saya dapat jumpa mr tuto next sem! yeay!

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design