Thursday, January 06, 2011

A...B...

Ok...
Saya tengah xde keje ni.
Hahaha....
Camne ni ye??
Tak tahu nak wat keputusan apa dah...
Erm..
Xtau nak tanye sapa yang leh kongsikan pendapat.
Xtau nak cerita kat sapa yang leh berikan idea yang bernas.
A or B?
I wanna stick to B, tapi sedang usaha untuk A.
Hati kuat cakap, amik B. Amik B!
Tapi bila tengok kengkawan yang lain... 
Saya teringin juga nak dapat A.

Apa yang boleh saya lakukan?
Bukan nk demand.. tapi priority saya adalah area KL..
atas sebab2 tertentu saya terpaksa pilih KL.
Patut ke saya bagi masa pada diri saya sendiri?
Means.. cukup berapa lama, saya akan decide dan tak akan tukar keputusan dah?
Kita hanya merancang, yang menentukannya adalah Allah.

Macam mana ni??
Mulanya neutral, tapi bila fikir balik.. saya resah plak..hahaha..

Xpelah.. wait and see.
At least Allah gerakkan hati saya untuk rancang plan B..

Doakan saya ya..semoga dipermudahkan segalanya..

p/s :heheehe...

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law