Friday, December 17, 2010

Terima kasih

Tiada kata semanis rupa..
Betapa berharganya ucapan terima kasih.
Manis bukan ucapan ini.
Saya terharu sebenarnye.
Baru dalam lab tadi saya seakan hampir berputus asa. 
Saya sedar nada suara saya seakan saya benar sudah pasrah.
Namun, bila saya tengok mail saya, saya terharu.
Terasa saya ni menyusahkan orang pula.
Apa pun, di sini, saya nk ucap terima kasih, regardless of accepted or not.
That one tolak tepi dahulu.

Terima kasih, semoga Allah sentiasa rahmati kalian semua.
^^
***************************************************************************

Kat sini sejuk.
Oleh kerna kami tak dapat jejakkan kaki ke Korea lagi,
Allah bagi rasa sejuk di Malaysia dahulu. huhuhu...

Kepada Kak Su..
saya sangat jeles!!!!

Kepada mr tuto..
saya mula rindu nak masuk kelas kamu..hahahah..


No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law