Friday, December 17, 2010

Mereng~~~

Done!
Alhamdulillah satu kerja sudah selesai dilakukan, namun masih banyak yang beratur untuk disiapkan.
Masa pun dah agak suntuk ni.

Sementara tunggu sahabat saya ni, gatal lak tangan nak menaip.
Dush*dush*dush*
Kepala berat sebelah.
Nasib baik kelas hari ni satu je, kelas Rouzbeh [pasti Mohana jeles giler!!hahaha]

Sabtu ni ada kelas ganti.
Isnin ada labtest DataStruct + submit assigment
Selasa ada sesi kuiz bersama Jin Zhe http://www.emocutez.com

Rabu ada test Info theory
Khamis ada test CCNA
Jumaat ada test Computer Security..
hahahaha.. nampak tak kepadatan dan kegilaan jadual saya minggu depan??http://www.emocutez.com

So saya sudah merasai kemerengan menghadapi minggu tersebut. 
Ya Allah..tabahkan dan permudakan segala urusanku.
Nampaknya Nescafe dan laptop kena menjadi temanku sepanjang minggu tu ^^

Workey.. nanti kita story lagi.
Saya tertarik dengan trip Kak Su.
Nanti saya update.
Sahabat dah kuar~~ ^^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law