Wednesday, December 22, 2010

Info Theory

Satu jam lebih sikit saya akan hadapi exam Info Theory.
ngeh3...

Subjek ni sangat interesting, tapi juga memeningkan kepala, lebih-lebih lagi kelas tutorial. Tapi banyak belajar juga daripada tutorial. hahaa..apa yang merepek nie.. 

Moga-moga Allah permudahkan segala urusan kita semua duhai teman-teman seperjuangan.
Dan maaf kiranya saya buat kalian terasa ke apa ke, tak tepati janji ke. Saya manusia biasa, kemampuan saya terhad sekali. TanpaNya, saya benar-benar nothing.
Malam ni saya benar-benar berharap agar sir jaga. huhhhu..
Seriously, saya benar tertarik pada dia.
Orang cakap dia pelik dan saya pelik.
Tak kisahlah. Cuma saya nak tahu, dia tu benar Cina tulen ke. huahahaha..sebab English dia pelik sikit

Dan bila ada orang nak argue ngn die, meh, argue dengan saya dulu.
OOOooooooOOO..sesuke hati je ek nk wat camtu.
Ni adalah kerja buang masa sebelum exam. http://www.emocutez.com

Seriously saya sangat serius!
Tiap-tiap minggu, hari Selasa dengan Rabu saya, Allah jadikan ujian buat saya kerna pada hari itu saya akan diuji dengan orang yang saya minati..hahahaha..
Dan dengan ini juga sebagai sumber inspirasi untuk melangkah lebih jauh!

Workey.. saja je nak update, kasi ada entry tapi tiada input/isi.
Semoga entry-entry yang akan datang lebih banyak input nya.

Lepas exam paper ni, cisco lak.
Pastu comp security plak..
huahahahaha.. saya sangat tertekan.
Sampaikan malam-malam saya tak mimpi apa-apa pun..
Semoga Allah ringankan segalanya.


Dan jangan judge saya berdasarkan apa yang kalian lihat, dengar, perhatikan.
Kalau berani, face to face dengan saya, atau tanya lah mereka yang rapat dengan saya.
Bukan pada mereka yang hanya sekali dua bertemu dengan saya.. lepas tu diam sampai ke sudah.
Sebab saya dah penat dengan semua yang tidak sedap didengar oleh telinga ini.



p/s : salam perkenalan buat kenalan yang baru.. JOM GI EXAM!!!!http://www.emocutez.com

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law