Wednesday, December 01, 2010

Bunga-Bunga

Alhamdulillah.

Hari ni hati saya sangat berbunga-bunga..http://www.emocutez.com

Beginilah keadaannya bila hari Selasa dan Rabu. Syukur.

Kalau saya resah pun, bila teringat semula, saya akan mula tersenyum lebar.
Owh... meskipun orang cakap saya ni perasan je, tapi jauh di hati saya, saya tahu apa yang saya fikirkan.

Terima kasih pada mereka yang menyokong saya.
Saya menghargai segalanya. Doa kalian juga saya hargai..
hahahaha...poyo-poyo-poyo...http://www.emocutez.com

Assignments banyak tak buat lagi ni. =.='

Camne nie... hati berbunga tapi kerja x jalan sangat. 
So, apa yang boleh buat sekarang cik nurafaz??
Jom kita study~~

Malam esok ada exam, nasib baik cisco xde kelas. Syukur.
Dah ganti siap-siap.. leh fikir nak balik dan exam sahaja.


Pada yang ada exam, semoga Allah permudahkan urusan kalian,
juga saya, serta kita semua.

Ayuh!! Mulakan langkah kita.. jom3~~

Meh dengar lagu yang saya selalu dengar.
Kalau sehari x dengar, rasa semacam jek ><


p/s : minggu depan dah cuti.. midterm break.. selamat bercuti semua ^^

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law